Friday 11 November 2011

today story. 11.11.11

Hai, uols....Assalamualaikum. Today is my best day ever...:-). Kalau sesiapa ada baca posting aku terdahulu...ada entry pasal 11.11.11. Akhirnya tarikh tu tiba juga, tapi bukan seperti yang di inginkan tu la...huhu, tapi takpa...yang penting aku masih lagi di beri peluang untuk bernafas di bumi Allah S.W.T. Alhamdullillah. 

Mungkin ada yang kt luar sana sedang berkongsi 11.11.11 nih. Let celebrate it the way you like it..ok?. Jangan takut untuk menghadapai kenyataan. Age it just a number. Tapi bukan tua tau..haha. Berapa ramai yang wish kat wall fB, it just so amazing. Thank you guy's, you cheer me up...:-)

Kalau sesiapa dengar HOT.FM sekarang, topiknya hari ini adalah lagu-lagu perkahwinan...hmm, mungkin ramai yang melangsungkan pernikahan hari ini kot. Kebetulan tarikh ini jatuh pada hari yang penuh keberkatan Hari JUMAAT. Penghulu segala hari. Insyallah. Semoga semuanya dalam keberkatan. 

Mungkin, ini juga permulaan baru dalam hidup aku..siapa tahu kan?Kita hanya manusia yang mampu merancang, Allah s.w.t yang menentukan. Apa pun yang baik sentiasa datang dariNya. Aku sbg hambanya hanya mampu berdoa dan terus berdoa...serta tawakkal.

Simple celebrating for my Big Day, really appreciate it...pada Zairani Khamis, aku dah anggap macam kakakku sendiri. Persahabatan kita tak mungkin terpadam. Sayang sama kamu...:-)
tiup lilin sikit..puuhh


Kek Birthday yang ke-tuuuuttt...hahaha. Oh...hari ini pun birthday kak sulung aku Siti Arafah, happy birthday to both of us la....simpan kek ni sikit untuk dia dgn anak buah aku, Dak Dina....
Kak Zai & Me and The Kek
Kakakku yang menyambut tarikh yg sama 111111.

Kata-kata perangsang, tapi ini aku saja yang punya..hahaha
Hadiah dari mantan bos..buku nukilannya, blum abis baca lg
(bilalah boleh jadik penulis mcm dia nih)

11.11.11, tarikh yang tak mungkin dilupakan, datangnya hanya sekali seumur hidup...walaupun semalam terasa sangat down,hari ini aku kembali ceria...:-).
This was the best day with the best date ever...

P/S: Happy Birthday AiEn, semoga hari-hari kekal ceria dan sentiasa tersenyum...amin.


No comments:

Post a Comment