Thursday 10 November 2011

Perubahan untuk Kebaikan kan?


Assalamualaikum semua, hari ni juz nak bercerita pasal perubahan. Apa-apa sahaja perubahan yang berlaku..tak kisah la dari segi apa pun. Aku perlukan perubahan itu..!!!tapi bila dan bagaimana...aku tak tahu!!.Bila semuanya akan kembali seperti sediakala. Bila semuanya akan jadi seperti tahun 2006 kembali. Ahhhhhhh......

It's not easy to be me. Tapi i hv to be strong...hidup ini panjang. Dugaan tuhan itu besar begitu jugak dengan nikmatnya(skrip dari cerita Soffiya--episod akhir). Apa pun keadaan, bertahanlah....kerana pasti ada hikmah di sebaliknya. Tapi aku tak bleh nak denied apa yang aku rasa.Huhu...im happy. but im worried too...:-(


This is how i was at the current moment.


Yg melihat tak sama dengan yang rasa. Im loosing my strenght....wat to do???????????????
Okey, cut the crap....jgn biarkan keadaan mempengaruhi segala. Adapting and Accepting.!!!Itu yang paling. Hanya itu sahaja cara untuk terus bertapak dalam dunia penuh pancaroba ni...cewaaah. Entahlah...apapun yg jadi lepas nih, aku hanya mampu redha dan tawakkal. Semoga Allag s.w.t tunjukkan jalan utk hambanya. Amin.....


Im braver than i use to believe,stronger than i only saw, 
and absolutely smarter than others think
And i keep growing strong...haha, peace.


Ayat nie di petik dari.....lagu comel Mr Mcdreamy...visit here http://encikmimpi.blogspot.com.

Sekian, luahan perasan..chow.

No comments:

Post a Comment