Sunday 13 November 2011

Salam Ahad semua...

Assalamualaikum.Apa korang buat pada hari ahad. macam mana cuaca di tempat anda.???Currently, im at Kg Kandang, Melaka....sedang bermalas-malasan...sebab semlm sudah berpenat-penatan...<---cuci pinggan jer pun..haha. Selesai sudah majlis??Majlis cukur jambul anak sedara aku yg baru no. 2 Mohd Danish Iskandar<---nama sangat novel, pengaruh kuat mamanya..haha.

Biasalah, bila ada kenduri besar mcm ni, mestilah ada tugas2 untuk masing-masing, termasuklah aku yg jadi pencuci pinggn mngkuk secara berkala<---sambil lyn you tube. Dah namanya pun Kampung, kerja mengumpat tu dah mcm biasa jer pada diorang. Tapi semlm memang aku hangin gila dgn 'somebody'. Aku bukanlah nk heran sgt dgn citer-citer kg nih, tpi kalau dah namanya 'ngumpat', satu pun belum tentu betul dari sepuluh. Bodoh bngang nyer manusia, itu hal keluarga aku yg kau mengumpatkan!!!!. Bingit rasa telinga nih dengar. Ingat semuanya. Please lah, kalau tak tau RESPECT tu apa?....meh aku translate sikit. HORMAT!!!. Tahu tak?Aku kat depan2(basuh pinggan), boleh dok mengata pasal parents aku. Itu tak kena, ini tak kena..., x yh la nk burukkan family aku..n yours include FAMILY. Kalau ikut bahasa kasar aku 'Mulut Macam P..... Ayam'. Hilang rasa hormat terus sebab sorang ni nyer psl. Otak letak kat lutut agaknya. Laki Bini sama aje.

Kalau dah sampai jodoh aku esok, biar semuanya aku nk uruskan sendiri, buat listing atau apa yang patut....supaya tak ada benda2 macam ni jadik. Benda kecik pun boleh di besar2-besarkan, mcamlah dia sangat betul semuany. Bila dah mcm ni...mulalah ada yng kecik hati sana sini. Kita ni bukan boleh nk puas hati semua pihak. Pakai otak sikit boleh tak?.

Aku luahkan apa saja yng aku rasa dekat sini, supaya tak akan ada sapa yang rasa kecik hati or whatsoever....ikut kan ati yg panas, mmg dah kena dah..biar lah aku dianggap kurang hajar atau pun apa. Cukup-cukuplah...panas pulak lappy ni kang..

P/s: xpyhlah nak cari kesalahan orang...sedangkn kesalahan sendiri pun x bapa nak prsan..Dasar!!




2 comments:

  1. mungkin dia rasa yang dia tu dah sempurna sangat kot..ish2

    ReplyDelete
  2. aishh..nobody's perfex la...:-P

    ReplyDelete