Monday 21 November 2011

Something Stupid But I like it

Morning Pep's. Assalamualaikum. Today's Mumbling is....Mimpi. Gila ah, mimipi aku pagi tadi...ada ke nak kena bayar RM 6k sebab tak reti2 nk bayar bil tipon...haha, scary doh...Kalau RM 6k tu jatuh dari langit takper ar jugak. Ciss bad dream betul..kena tanya tukang kaji mimpi tu....apa maksud tersirat di sebaliknya. Nak dapat durian runtuh kot(huh..beranganlah kau dakaien). Dia suh ko byr utang tertunggak tu...ini tak benda lain yang bazirkan. Tengah financial crisis pun masih nk buat keje giler lagi...tapi, aku suka...ahaha.


AiEn is really enjoying her life..with konsert one after another(pnyebab utama financial crisis), tapi budak ni pergi yang F.O.C jer....xder F.O.C takde konsert(ye ke?cuba try tengok.). Menghabiskan penggal akhir 2011 dengan konsert..not that bad la...last Saturday dah pergi menghabiskan masa kat Auditorium Perdana, Angkasapuri(atas jemputan), memeriahkan Auditorium..,untuk konsert Muzika Estravanganza. Sapa ada tengok?hehe...kolabrasi antara artis singapura dan malaysia. So far so good la. Tapi ada satu artis ROCK singapura nih mmg stylo habis la...walaupun setakat menggoreng gitar karennya saja...hensem aih..huhu.

Rock oo....
Rambut Rebonding Giler....haha

Tak ingat dah namanya apa, tapi memang stylo la..kira Rockers yang agak tampan dan kemas jugak la. Singaporean kot..hehe. Dia sorang je la yang berjaya captured my attention. Yang lain biasa jer. Lagipun ini tempat kerja aku jugak, so dah terbiasalah dengan artis-artis nih.<cehhh. Yang konon artis lagi banyak. Meluat ler pulak...terkibas-kibas rambut--haih..lemas aku tengok. Oppsseee.


I got my ticket yoo....Put Ur Hands Up. Yes, I done something stupid, but..i like it. Haha. Tinggal lagi 4 hari lagi nih, apa nak pakai?Kasut tak beli lagi, baju x ngelap<---ni pun dah nak mcm artis jugak nih...nak pergi konsert jer pun...santai sudah...:-P. Pelik ker kalau aku nih Into K-POP?taklah semuanya aku suka. Tapi yang ini memang tak boleh nak kata tidak. Aku memang minat giler kat k-pop band nih. And bila aku dengar jer diorang nk buat show kat KL-wahh, terus aku usha ticket price. And yes, i bought it for my self-hadiah harijadi sendiri..boleh?

I got my ticket...:-P

Read the name...:-).Stadium Negara?Oh yes...aku tak tahu langsung kat mana, so aku pun google maps la, siap print. Pun sesat jugak. Hampir2 ke ipoh aku..hakhak. Tapi usaha mesti diteruskan. Dalam google maps Stadium Merdeka berdekatan dengan Stadium Negara kan, jadi aku pun teringat lah satu ketika dulu, aku pernah jadi Penyambut Tetamu untuk satu pertandingan akhir yang berlangsung kt stadium Merdeka itu. Jadi aku recall la balik ingatan macam mana aku pergi ke sana...hemm, dekat je pun. Jumpa jugak akhirnya. Tak bleh pakai betul google maps nih.

Korang kenal kan 2PM ni sapa?aku pun baru-baru jer terminat, tu pun lepas tengok Korean Drama: Dream High sekarang tgh on air kat 8TV hari Sabtu jam 6.00 ptg @ 6.30 ptg tak sure lak. Yg tak bestnya di alih bahasa. huhu. Jom kita tengok sikit lagu best dari diorang. 
Without U by 2PM
 Good Looking, Good Dance and Good Song.
Love it all..:-)

Can't wait to the day. Siapa yang nk join...jom la, tapi tiket kena beli lah..x free(kompom x nak)....ok aku byr separuh, janji ada orang teman. haha. Sapa nak hantar link segera...heheh. 
Ada satu lagi group K-POP yang menarik minat aku, MISS A. Dengarnya 3 Disember ni ramai lagi nk datang, sempena mempromosikan MNET diorang tuh. SuperJunior ada weh, kena bagitahu budak umah aku nih, dia minat giler kat bebudak super junior nih. Tapi tiketnya, mak aih...mahai. And waktu operasi tak berapa nak sesuai lah. Sapa yang berminat tu, klik link nih http://www.ticketpro.com.my/jnp/concert/pop/

Okey, dah habis merepek dah nih, Junsu, Taecyong, Wooyong, Nikhun, Chansung & Junho. Tak sabarnyer nk jumpa korang. 

p/s:Put Ur Hand's Up

No comments:

Post a Comment