Wednesday 16 November 2011

Bukan Pem 'Blog' Tegar.

Assalamualaikum w.b.t.(Sila sebut dengan gaya ketua darjah).Entry merepek ni saja aku nak buat untuk hilangkan bosan dan menambahkan korum kosong dalam Page Post ini. Ya. Aku memang bukan full Time Blogger. Dan aku pun kira budak baru belajar jugak lah...jadi kadang-kadang tu..lama baru nak hapdated bloG.

Kenapa tak selalu?Entah....mungkin tak mahu bercerita yang mengarut2 kot. Kalau mengarut pun...aku yang gelak sendiri nanti<---giler ke hapa?Ah..dulik!!.
Jadi, aku memang fikir dalam-dalam dulu apa yang aku nak conteng kan kat dalam nih, pasal apa...untuk apa...kenapa. Manalah nak tahu kan..kadang dah sedap bercerita tersangkut pulak dengan orang lain karang. Terpaksa makan hati ulam jantung pulak. Tapi. DO REMIND THIS= IT'S JUST A COINCIDENCE. So, Abaikan saja.

Errrrrr....BLANK....######. 
iTulah dia, baru 2 penggan dah blurrr....patutlah BM hancur time SPM.(Takdelah teruk sngt). Tapi bab karang mengarang ni cepat aje blur...pastu byk plak shortform(singkatan ayat)..ish, teruk benor la kau Dak AiEn. Marah cikgu BM ko. Kena asah lagi skill karang mengarang nih. Heran jugak aku dengan mereka-mereka yang agak tegar dalam blog....cewaah. Kena biasakn yang tak biasa lepas nih. Kena cari input lebih menarik. Supaya blog lebih digemari.<-publisiti murahan....:-P

Current Activity?Starring and Thinking. Haish, kalaulah masa depan tu boleh di jangka. Tapi kalau segalanya tersirat tanpa tersurat. Kat mana pulak nak datang nikmat dalam kehidupan betul tak? Serius, dah tak tahu nak kata apa...jadi, aku chow dulu lah..sebelum start merepek.

P/s:Kena Fokus pada Manuskrip pertama. 

No comments:

Post a Comment