Tuesday 29 March 2011

~~Silly Me~~

..di pagi ari selasa yg indah ni..mcm biasalah nk g keje kan..punyalah smgt..tpi lmbt jgk..haha, rutin harian yg biasa aku buat..panaskan enjin kereta...pastu  bleh la jln...elok je kereta bergerak..tetiba..ishhh..apsal berat je keta ni..tersenggut-senggut..mcm nk mati enjin...or worse nk "breakdown"..hah..sudah...x pk lain dah..(rosak=bengkel=duit)...hwaaaaaa, dahla bru gajik...
...aku jlnkn jugak la WSA aku yg tersengguk2 tu..smpailah kt kedai makcik jual nasik lemak tu....nk tapau..bila nk reverse utk paking....laaaaaaa...."handbreak"..x turun..apa le sengal aku nih...patut la...
....ntah apa ler yg aku berangankan..huhu
jadik..sila pastikan break tangan kereta anda dijatuhkan sblm memulakan perjalanan...sekian.
                                                 xoxo..

2 comments: