Sunday 3 April 2011

...the most memorable....

....hmm...juz to share my "tacing moment"..haha...prnh tak korang dpt sesuatu yg korang anggap sgt "special"..tak kisah la apa pun brg tu,...tpi mmberi kn kesan yg sgt mendalam..:-)
.....hadiah yg pling brmkna dan pling aku sgt hargai..adalah sepucuk surat ucapan hari lahir...tak tau lah..tpi setiap kali aku rasa "down" aku akan baca surat itu berulang2 kali..sgt mmberi kesan..tak kisah la walaupun baris2 ayat dlm tu "copy paste"(haha)....tpi aku tahu dia sgt ikhlas..dan aku syukur atas pertemuan.i really appreciate it,,brother..:-p

2 comments:

  1. ain on9 ni da ade lappy ek skg..sonok r on9 24jam.hehe

    ReplyDelete
  2. ..lappy adiknyer..tpi ne ada berokband pun..ni internet kt kg la..nnti i li lappy on9 smpai busan..hehe

    ReplyDelete