Monday 22 April 2013

Its Human Interest!!!


Assalamualaikum......wbt.

Hari ni nak review story sikit pasal Insiden Lahad Datu yang jadi dekat Sabah nu....walau pun dah selesai kes pencerobohan itu, tapi still ia tetap akan di kenang sampai bila-bila, mungkin akan jadi tarikh paling bersejarah dalam Malaysia - Tanah Tumpah Darahku.

Alhamdullilah, walaupun pahlawan kita bermandi darah dan gugur di perbatasan, namun tanah air tetap dipertahankan<--tetiba berjiwa PATRIOTISME pulak..hehe. Oleh kerana itu, kita sebagai warganegara Malaysia, jgn sesekali mempertikaikan perjuangan berdarah mereka. Jgn dipolitikkan. FULLSTOP!!
Bila terjadinya kes-kes macam ni, barulah kita sedar betapa hebatnya pasukan-pasukan keselamatan kita, malah mereka lah antara yang terbaik di DUNIA<---bak kata adik aku lah(anggota jugak)....dan itulah antara sebab2 kuat yang membuatkan aku "jatuh cinta" dengan mereka - mereka nih....hihi(gediks!!!).

Malam Barisan Kita di adakan pada sabtu(21 April 2013) bertempat di Auditorium Perdana, Angkasapuri bersempena menghargai perjuangan Anggota Keselamatan kita antaranya Pasukan Komando VAT69...omg..omg, sukaaaaaaaa.....mereka sangat SMART & STYLE...!!. 
 
Amik kesempatan dalam kesempitan
Abg2 Komando....hehe
Ok..nampak pass!!..haha
Macam yang aku cakap. Its Human Interest...!!!!.Ataupun mungkin pengaruh Novel kot..sebab tu lah rasa macam..waaahh, hebatnya diorang2 nih...
Golongan2 yang menjadik perhatian (siap buat listing)..haha

1) ATM( expecially: NAVY, AIRFORCE & them(arrow ke atas)...hehe.
2)Fotograhper/Videographer<--betul ke ejaan nih?
F.Y.I ini jelah kot gambar yang betul-betul aku nak amik gambar....yelah sebab aku staff...so mcm tak nice la kan, tergedik2 nk amik gambar macam tetamu yang datang....padahal lagi senang nak amik sbb aku staff...huhu.<--pening tak dengan ayat ini...?

by the way...nak tepek gambar sendiri untuk tujuan promosi...let's check it out.

ok...xperlu mention apa-apa(fokus kat tudung jer!)
juz nak promote:
Bawal Printed by Qhaleefhaz
(like them on fesbuk & dont forget to follow them on instagram too)

ok, done for today's updated..silalah baca dan follow saya di tempat kejadian ini..hehe, sebab tak tau dah nk cakap apa..jadik saya tepek jer la..gambar perasan saya yang ada di tempat  kejadian ini..haha.

barisan kengkawan..:-)
budak paling comel...tpi blum cukup dewasa..hihi.
huhu..ini gambar boleh biki skandal...hehe
tetap jugak di tepek..
bangga kot..haha

Ok,dah....cukup sudah sampai sini, kalau tak..tak berhenti dari verangan...haha, nama pun kerja...kenalah have fun sikit, barulah enjoy, kalau tak stress la memasing...keluarlah muka ketat kelat ....dah pandang pun tak sudi..betul tak...

Till then.
Bye
XoXo,

1 comment:

  1. Ini semua POYO. Tarikh keramat yang tak akan dilupakan buat selama2nya. Huhuhu. Bariss.. bariss bergerak 3 langkah kebelakang berrrgerakkkkk...

    ReplyDelete