Sunday 25 December 2011

It's Holiday

Hello everyone..what's up, assalamualaikum. Hari ini, update blogs aje-saje jer...Sementara ada masa untuk hapdate nih. Malam ini ada kerja yang menanti, sebab tu la..kena tercegat kat sini...huhu.
Nak cakap pasal pasal apa hari ye?
Hari ini rasa macam nak ckp bab- feeling2 sikit la....mana lah tau ada yang boleh bagi pendapatan...:-P
Soklan pertama...kenapa susah sangat nak menjalinkan hubungan baru?haaa...ada tak yang prnh fikir benda yang sama mcm nih?
Prinsip aku sbnrnya satu jer..."just go with the flow"..tapi ni dah takde flow untuk di ikut. Kenapa ye?Dari aku atau dari pihak satu lagi?
Mula-mulanya, semua berjln seperti lancar jer....tapi tgh2 on the way tu....menjadi semakin malap dan terus kelam....aku rasa tunggu masa nak padam jer nih. Mungkin puncanya dari aku jugak kot..mngkin sebab aku dah tak kisah sangat?oh gosh...tapi sampai bila nk begitu kan?
Apa nak buat ek?Buat tak tahu jelah...huhu
 tak selamanya kita kena ikut haluan angin, kdg-kdg angin boleh jadi puting beliung..huhu
motif gambar????
Ohh...Selamat menyambut Hari Natal, buat yang menyambutnya ye?Kita kan 1 Malaysia, so kenalah mengucapkannya...
At this moment..aku sedang berada di kg halaman...tak tahan la duk Kolumpo tanpa ada aktiviti untuk dilakukan----so, keputusan drastik yang di buat....balik jelah.. kereta ada, minyak pun full...jalan je. Yang peliknya, kt Highway..smooth je perjalanan. Sedikit Jem atau kesesakan pun tak ada yang menghalang. 
Bila masuk jer Tol Ayer Keroh...mak aih....giler jemm...betul ke Melaka nih?Konon teror....buatlah U-Turn...elak jem punya pasal, sanggup masuk Bt. Berendam, hmm...sama je lah...lg teruk aku rasa, dengan pokok tumbang kat Hspital Melaka, Kereta yang bersusun bawah Fly Over kat Masjid Al-Azim tu....ishh dashyat giler ahh...sakit kaki aku mnekan cluth.huhu
Instead of bersesakan di Melaka...lebih baik aku bermalasan kat umah...After All, Home is always Sweet Home....
Apa pun..enjoylah doing your's oliday...me too..
tak sabar nk tunggu hujung tahun nih...nk tengok laut,hehe....eleh kat Alai pun ada jer laut...huhu.
p/s: agaknya bila dah tiba umur begini..soklan cepumas mulalah bermaharajela.
cth: "ni bila nk makan nasik minyak kau nih?tulang-tulang ni dah tak kuat nak tunggu nih"


pic from googles...     
Jawapan artis aku: Okey...nanti sy buat PC..kau ada?hahaha.....
Till then...adios..uolls.




No comments:

Post a Comment