Thursday 11 April 2013

Konsert Suara Hati -Daripada Lelaki untuk Wanita


Haa, dengar tajuknya gempak tak...???Sebenarnya Konsert ini dianjurkan oleh tempat aku bekerja(namanya rahsia...gedik!!). Konsepnya macam tuju-tuju lagu cinta untuk wanitalah.....katanya..
Ada Zamani, Ramli Sarip, Azlan dengan Hafiz Awan Nano..Artis top setakat hari ini...sebabkan ini memang tempat kerja aku..jadi tak lah begitu teruja dengan artisnya..dah biasa tengok..infact saya "staff"...a bit malu lah weii.....haha.
Sambil- sambil bertugas, melaramlah sikit malam tu sebab dress code: Purplelicious...& Wanita!!..Take Note.
verangan sangat gambar ni kan..ala-ala 'wanita'
Haha, gile gedik...amik gambar kat tangga pun boleh...nak menggilapkan lagi ilmu "photogedik" dalam bergambar dan berposing....errrkkk??Keras nau dah badan ni kot..bila berdepan dengan kamera<----ko ingat ko retis???Ada pulak yang merajinkan diri meletakkan belon-belon sebagai  'props'(thank's Mr Photograper..:-)_
Shawls Sponsor by Qhaleefhaz...(jgn lupa singgah Instaq mereka)
Kerja kenalah enjoy..kalau tak muka naik stress...huhu, kerja aku macam nih la..selalunya banyak stress dari enjoy..stress dengan perangai orang.....bukan dengan kerja....Lumrah huhu...

Seronok??mungkin kot..mungkin sebab tengok retis kluar masuk depan mata...tapi tetap tak rasa apa-apa(i.e:excited)...kahkahkah.

Tapi, tetap rasa bertuah dengan kerja sekarang...duit sendiri, berdikari...di tempat orang, selama hampir enam tahun. Oh yeahh.!!!

Cerita Malam dah habis...Ini cerita petang pulak...:-)

Saya jumpa Hanis Zalikha....waaaaahhhhhh, cantikkkk..

Hanis Zalikha in de House..Comey..comey je dia nih

Ada satu masalah, aku ni tak berapa nak retilah nak approach retis ni macam mana, maksudnya....macam nak tegur diorang tu macam mana.....yelah, nak say Hai ke, kakak ke...abang ke, cik ke....susah jugak ek??

Kang, salah tegur kang...salah pulak impression nyer.....yelah, nnti kluar pulak kat paper....maklumlah, retis...
Mungkin sebab tu lah aku kurang bergambar dengan retis nih...walaupun persekitaran ku di kelilingi dengan retis....haha
(bila peluang kat mana-mana, tak reti pulak aku nak guna)

Lepas nih, kena lebih usaha....untuk apa ntah....tapi tetap kena usaha lebih.....hehe. 
Ok, selesai bercerita setakat hari ini....
moga-moga jumpa lagi

Till Then
xoxo...
Bye....:-)

No comments:

Post a Comment