Wednesday 3 April 2013

Bila Cuti Lama Sangat..?(3 hari je pun)

Assalamualaikum...

Good Mornin everybody, hari ni dah start masuk keje..setelah 3 hari cuti atas sebab(perancangan bisnes..erk)...liat betul nak bangun pagi setelah berhari2 er.....setelah 3 hari bangun tengah hari(buat malu jer..). Tapi bangun juga tanpa paksaan....jam 6 pagi dah bangun, siap boleh lepak2 golek2 lagi atas katil....pastu termenung memandang kipas siling..termenung dengan memikirkan satu masalah utama..bukanlah masalah apa pun..tapi inilah dilema yang sesiapa pun terpaksa hadapi tiap-tiap pagi.

Baju apakah nak di pakai????
(tanya soalan..pastu kau jawablah sendiri..haha)

Tipulah kalau korang2 semua tak mengalami masalah ini..kan..kan..kan. Cuba try tengok lemari masing-masing...banyak lagi baju, and ada lagi kot baju..cuba rasa macam semuanya dah habis pakai..haha.

Mujurlah, kerjaya aku ni di peruntukkan uniform untuk diri memasing, termasuklah aku...so amik jelah baju korporat yang ada, gosok licin-licin..dah.

Selesai bab baju, sekarang hal tudung pulak..aishhh, leceh jugak menjadi seorang perempuan ni kan, benda mudah pun di jadikan susah....hari ini aku rembat jer shawls yng ada depan mata...pusing tang mana ntah..tetiba jer jadik macam nih...

Im Wearing Hijab Alaina 'Plain'  by Qhaleefhaz
in BlueMustard.
Wardrobe: Uniform Rasmi *..haha
Location: Toilet..hekk!!

Jam 0759 tadi, bentuk dan cara pemakaiannya sangat lain....tapi sebab rasa x selesa dan x confident(u know confident is definetely important!!)...jadi, aku pun tukar la...some how, rasa Hijab ni macam di cipta/terciptakan untuk uniform aku ni semata2..??hahah..boleh la....memetik kata-kata sahabat baik yang duduk belakang 'seat' aku nih ha....

Stay Tune For More..
xoxo
bai bai....muahxxx<--gediks!!

Cari , Like & Follow Qhaleefhaz di FB dan Instagram...TQ...hehe

No comments:

Post a Comment