Friday 10 June 2011

Crafter dan Bussiness<-betul ker ejaan nih???


Heii...check out this blog too.http://chantiquecraftzone.blogspot.com/ banyak benda-benda kiut miut kat situ...hokey...:-) Tetiba jadik sangat kreatif pula aku nih, sampaikan ada member yang tak percaya "kau ke yang buat semua tu"..hahah...... 

Tiga Sebab utama aku melibatkan diri dalam bidang ini :-

1) Sebab nak banyakkan posting dalam blog...haha
2) Teruja dengan benda kiut yang comel dan berwarna warni.
3) Nak tambah duit ler..tau lah skang..semua nak duit..haish...:-(

Bermula dari March 2011 sehingga sekarang, dah dekat 4 bulan jugak aku 'menginvolved'kan diri dalam bidang ini. Alhamdullilah, rezeki tu ada di mana-mana, dah dapat market untuk koperasi sekolah, kena pulun habis la aku..yelah..aku bos...aku jugak kuli...hahahaha...ini ada sikit preview(cewaaahh)....untuk tatapan kamu...:-


ini salah satu contoh Car Charm

Ini plak Klip Rambut dgn nama

Ini pun klip rambut, design biasa jer
Atas tu adalah 3 contoh item yang ada dalam blog http://chantiquecraftzone.blogspot.com/, comel kan.???Ada banyak lagi...jangan malu-malu yek(ada orang nak tengok ke?)...hehe...mari-mari...

Sekian, untuk makluman dan tindakan<---waah, macam urusan rasmi pulak..:-)



No comments:

Post a Comment