Monday 25 April 2011

...Public Transport...

....saja nak berkongsi pengalaman..haha, giler kentang..nmpk sangat dah lama tak nek public transpot..a.k.a bus. Tpi mmg style aku x suka drive...tmbh2 lg kalau nk ke KL...hotspot..masjid jamek!...mula-mula sistem tnpa 'konduktor'..upgrade sikit..sistem tabung...skng lg advance...sistem kad..ala..macam 'touch n go' tu..

Hanya menerima Kad Transit sahaja..maksud 'duit digntikan dgn kad'....haishhh..(alamak ada gmbar aku)...hehe.
....tak phm aku...x psl2 menunggu smpai sejam lebih..sbbnya..bas pertama tak de tabung duit..mujur bas berikutnya ada..kalau tak putus asa je lah...nek teksi cab(malas nak tunggu berejam)....kompom aku boikot bas T633, Metrobus je sng...kesianlah kat org yg tak tahu/yg jarang-jarang nek bus nih...termasuk aku...haha............SERIK!!!





No comments:

Post a Comment